wtorek, 7 marca 2017

pierwsze spotkanie?

Zacznę krótko… Jeśli szukasz porad o makijażu, odchudzaniu czy jaki serial obejrzeć tego wieczoru bądź porad miłosnych mających zaradzić problemom pokroju „chłopak nie ma dla mnie czasu”
NIE TĘDY DROGA
Poglądy jakie będę tu wyrażać są może specyficzne, może odmienne i sukcesem będzie jeśli choć jedna osoba zgodzi się z moją opinią
Tak więc drogi czytelniku bądź świadomy, że nie zatrzymuje cię tu. Ideą tego miejsca jest pokazanie świata i ludzkości z innej strony, MOJEJ strony. Czyli przez pryzmat przeżyć, emocji, jak i wielu innych czynników wpływających na myśli kołaczące się w mej głowie. Pragnę przedstawić ci zagmatwany system wartości jakim się posługuję, jednak bez chęci nie ma zrozumienia. Tak więc wielce nielogicznym było by zatrzymywanie tu kogokolwiek w sposób inny niż naturalna ciekawość.
Być może zaintryguje cię i postanowisz ponownie tu zagościć a być może nie. Los pokaże, jednak teraz żegnam i zmierzam uporządkować zlepek wątków w mojej głowie…



nie wiem jak wy ale ja zakochałam się w tym zdjęciu...
a wy co sądzicie?


autor zdjęcia: Faber Franco

1 komentarz:

  1. Również prowadzę bloga (takajednalena.blogspot.com) i tak jak ty, też nie skupiam się na powyżej wymienionych tematach. Widzę, że jest coraz więcej ludzi, którzy rezygnują z zakładania kosmetyczno-poradowych blogów i decyduja się wyrażać siebie.Co jest oczywiscie wielkim plusem ;) Życzę ci powodzenia i uprzedzam, że będę zaglądała tutaj co jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń